اتصالات بی صدا یا (Silent) شرکت پلیمر گلپایگان (PG)

اتصالات بی صدا یا (Silent) شرکت پلیمر گلپایگان (PG)

پارازیت یا سرو صدا چیست؟

بطور کلی پارازیت بعنوان یک صدای ناخواسته و نامطلوب تعریف شده است. در منازل همانند ساختمان های اداری، مدارس، هتل ها یا بیمارستان ها کاهش صدا نقش مهمی را در آنچه ما بعنوان کیفیت زندگی می شناسیم بازی می کند. کنترل صدای درون سیستـم های فاضلابی چالشی است که می بایست حل و برطرف گردد.

یک راه حل ویژه برای کنترل صدای عبور سیالات از درون ناودان و سیستم های فاضلابی ساختمان ها ، اداره ها، بیمارستان ها ، هتل ها و … استفاده از اتصالات بی صدا یا Silent شرکت پلیمر گلپایگان با طراحی منحصر بفرد و همراه با کمربند های تقویتی می باشد. این رینگ ها یا کمربند های تقویتی تعبیه شده بر روی اتصال در هنگام برخورد سیالات منجر به شکستن و پخش و به حداقل رساندن صدای درون آنها می شود. با توجه به اینکه خم بودن یکسری از اتصالات با زاویه ۸۷٫۵ درجه و بدون نقاط مرده یا زاویه دار نیز، باعث کاهش صدا بطور ۱۰۰% خواهد شد. همچنین کمربند های تقویتی خود عاملی است برای به حداقل رساندن شکستگی ها و ایجاد هرگونه آسیب بر روی بدنه اتصال.

از مزایای دیگر این نوآوری علاوه بر بالا بردن سفتی حلقوی و استحکام هنگام استفاده در بخش افقی و درگیر شدن با مصالح و سازه های ساختمانی ، می توان به شکیل شدن اتصالات، افزایش مقاومت مکانیکی در بخش زاویه اتصالات ( α= ۱۵، ۳۰، ۴۵، ۸۷٫۵، درجه ) اشاره نمود.